شرکت تخصصی سم پاشی

سم پاشی اصولی به صورت تضمینی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت( منازل، ادارات و رستوران ها و ....) 09129346548-2144073659

شرکت تخصصی سم پاشی

سم پاشی اصولی به صورت تضمینی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت( منازل، ادارات و رستوران ها و ....) 09129346548-2144073659

سم پاشی توسط متخصصین دانشگاه علوم پزشکی تهران(حشره شناسی پزشکی ):
تخصص همراه با تجربه در این امر مهم با توجه به در معرض خطر بودن افراد و اثرات زیان بار سموم از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه مصرف بی رویه سموم توسط افراد غیر متخصص و غیر علمی اثرات زیانباری بر روی انسان ها و محیط زیست آن ها داشته و عدم شناخت سموم و اثرات انها باعث مقاومت حشرات و بندپایان به سموم در محیط شده است که می تواند باعث سونامی سرطان در جوامع شود. دقت داشته باشید از بین بردن حشرات و بندپایان فقط در این امر ملاک کار نمی باشد بحث نحوه صحیح استفاده از سموم با توجه به نوع محیط و افراد متفاوت می باشد.
تماس با کارشناسان
09129346548
2144073659

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار ایران حادثه از خاش، عصر امروز بیمارستان خاش شاهد صحنه دلخراش مرگ خواهران روستایی به دنبال استفاده ناصحیح از سموم کشاورزی بود.

بر اساس این گزارش ، ۴ خواهر خردسال و نوجوان امروز به اورژانس بیمارستان امام خاش با مشکل افت هوشیاری منتقل شده و تحت عملیات احیاء قرار گرفتند.

شنیده ها حاکی است خواهر بزرگتر خانواده به علت عدم شناخت از قدرت جذب پوستی سموم کشاورزی آن را برای دفع حشرات روی پوست ۳ خواهر خود مالیده است و این باعث مرگ آنها شده است. خود وی هم در شرایط جسمی نامساعد (کما) به سر میبرد.

گفته میشود این خواهران از منطقه دهپابیدو از طایفه عیسی زهی بوده اند.

شنیده ها همچنین از مسمومیت پزشک دهپابید به علت استشمام این سم حکایت دارد.

سموم کشاورزی(آمینو فسفر) با قابلیت تماسی جذبی برای کشتن حشرات و لارو آنها بسیار برای انسان خطرناکند و نگهداری آنها در خانه خطرناک است.

خبر تکمیلی

آخرین شنیده ها از مرگ خواهر بزرگ خانواده علی رغم تلاش پرسنل بیمارستان امام دارد.

رئیس بیمارستان خاش گفت: نا آگاهی در استفاده از سموم و بهره گرفتن نابجا برای مبارزه با حشرات مزاحم جان سه نفر را در این شهرستان گرفت.

دکتر رضا کرد افزود: یک نفر از اعضای خانواده شش نفره اهل روستای اسکل آباد بخش نوک آباد خاش برای نجات و در امان ماندن از مزاحمت های حشره ای به نام کک تصمیم بر استفاده از سموم کشاورزی بر روی بدن کرده است.

وی گفت: تاکنون سه خواهر هفت ماهه، چهار و پانزده ساله بر اثر استفاده از این سم بر روی بدن فوت کرده و یک فرد بدحال و دو نفر دیگر نیز حالشان بهتر شده و در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان در خاش تحت نظر و درمان هستند.

رئیس بیمارستان خاش افزود: فردی از این خانواده به علت عدم شناخت از قدرت جذب پوستی سموم کشاورزی، آن را برای دفع حشرات روی پوست ۳ خواهر خود مالیده و شستشو داده که این عمل سبب مرگ کودکان خردسال و نوجوان شده و خود فرد نیز در شرایط جسمی نامساعد به سر می برد.

وی به شهروندان توصیه کرد برای در امان ماندن از خطرات سموم و یا هر گونه داروها از استفاد خودسرانه آن پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم

رفرنس:


  • ۹۵/۰۸/۲۶
  • مهدی انجم روز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی