شرکت تخصصی سم پاشی

سم پاشی اصولی به صورت تضمینی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت( منازل، ادارات و رستوران ها و ....) 09129346548-2144073659

شرکت تخصصی سم پاشی

سم پاشی اصولی به صورت تضمینی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت( منازل، ادارات و رستوران ها و ....) 09129346548-2144073659

سم پاشی توسط متخصصین دانشگاه علوم پزشکی تهران(حشره شناسی پزشکی ):
تخصص همراه با تجربه در این امر مهم با توجه به در معرض خطر بودن افراد و اثرات زیان بار سموم از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه مصرف بی رویه سموم توسط افراد غیر متخصص و غیر علمی اثرات زیانباری بر روی انسان ها و محیط زیست آن ها داشته و عدم شناخت سموم و اثرات انها باعث مقاومت حشرات و بندپایان به سموم در محیط شده است که می تواند باعث سونامی سرطان در جوامع شود. دقت داشته باشید از بین بردن حشرات و بندپایان فقط در این امر ملاک کار نمی باشد بحث نحوه صحیح استفاده از سموم با توجه به نوع محیط و افراد متفاوت می باشد.
تماس با کارشناسان
09129346548
2144073659

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۱


یکی از شاخه‌هی علوم پزشکی  می باشد به بررسی و مطالعه حشرات زیان آور که بری انسان مضر می باشد میپردازد.با اینکه بسیاری از حشرات ،‌کنه ها و  با گزش خود موجب آزار و ناراحتی‌انسان می‌شوند ، با این حال مهمترین آنها از نظر پزشکی آنهایی هستند که بیماریهایی ازقبیل مالاریا، بیماری خواب ، تب زرد و بسیاری بیماری های ویروسی دیگر را منتقلل‌می‌کنندعلم حشره شناسی پزشکی در زمینه مبارزه با مهمترین بیماری های منتقله به‌وسیله حشرات، کوشش‌ها و اقدامات زیادی بعمل آورده و در تمام موارد، موثرترین راههای‌برخورد با بیماری را ارائه می‌ دهد.

نظر به به اینکه برای پیشگیری از انتقال بیماری ها لزوما میباید با ناقلین آنها مبارزه شود ،بنابراین اصولا لازم است که اکولوژی و عادات ناقلین دقیقا مورد بررسی قرار گیرند تا بهترین‌روش مبارزه با آنها انتخاب شده و به طور موثر اعمال گردد.
اگر چه حشره شناسی پزشکی اغلب موضوع جداگانه ای تصور می شود ولی نمی بایست‌آنرا از جنبه های انگل شناسی و بالینی بیماری جدا تصور نمود

یک حشره شناس پزشکی اطلاعاتی در زمینه زیست شناسی ،‌اکولوژی ، وفور فصلی ، ومحل نشو و نمای حشرات فراهم می‌آورد . با چنین اطلاعاتی است که یک حشره شناسپزشکی قادر است مناسب ترین روشهای مبارزه با ناقل و همچنین نحوه ارزشیابی عملیات کنترل را پیشنهاد کند.

  • ۹۵/۰۷/۲۵
  • مهدی انجم روز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی