شرکت تخصصی سم پاشی

سم پاشی اصولی به صورت تضمینی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت( منازل، ادارات و رستوران ها و ....) 09129346548-2144073659

شرکت تخصصی سم پاشی

سم پاشی اصولی به صورت تضمینی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت( منازل، ادارات و رستوران ها و ....) 09129346548-2144073659

سم پاشی توسط متخصصین دانشگاه علوم پزشکی تهران(حشره شناسی پزشکی ):
تخصص همراه با تجربه در این امر مهم با توجه به در معرض خطر بودن افراد و اثرات زیان بار سموم از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه مصرف بی رویه سموم توسط افراد غیر متخصص و غیر علمی اثرات زیانباری بر روی انسان ها و محیط زیست آن ها داشته و عدم شناخت سموم و اثرات انها باعث مقاومت حشرات و بندپایان به سموم در محیط شده است که می تواند باعث سونامی سرطان در جوامع شود. دقت داشته باشید از بین بردن حشرات و بندپایان فقط در این امر ملاک کار نمی باشد بحث نحوه صحیح استفاده از سموم با توجه به نوع محیط و افراد متفاوت می باشد.
تماس با کارشناسان
09129346548
2144073659

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

سم پاشی توسط متخصصین دانشگاه علوم پزشکی تهران(حشره شناسی پزشکی ) تخصص همراه با تجربه در این امر مهم با توجه به در معرض خطر بودن افراد و اثرات زیان بار سموم از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه مصرف بی رویه سموم توسط افراد غیر متخصص و غیر علمی اثرات زیانباری بر روی انسان ها و محیط زیست آن ها داشته و عدم شناخت سموم و اثرات انها باعث مقاومت حشرات و بندپایان به سموم در محیط شده است که می تواند باعث  مقاومت حشرات وبندپایان به سموم و سونامی سرطان در جوامع شود. دقت داشته باشید از بین بردن حشرات و بندپایان فقط در این امر ملاک کار نمی باشد بحث نحوه صحیح استفاده از سموم با توجه به نوع محیط و افراد متفاوت می باشد.

  • ۹۵/۰۷/۲۵
  • مهدی انجم روز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی